Fjärillar i magen

Sitter just nu i soffan och förösker hålla ögonen öppna en liten stund till, men det börjar bli svårt. Den här helgen har minst sagt varit intensiv! I går sov jag 4 h efter jobbet och sen var det dax att infinna sig på ridklubben för tjänstgöring vid dressyrtävling - finalen i div 2. Det mesta flöt på bra, men dagen blev lång och klockan var närmare nio innan jag steg innaför dörren hemma. Idag var det upp tidigt för att tillsammans med Tove sköta cafeterian på dag två av tävlingarna. Dock höll vi bara på till 12 idag, vilket var väldigt skönt! tanken var sen en god middag hos svärmor, men lägligt nog sköt jaktlaget en älg precis när vi skulle äta så det hela slutade med att jag och svärmor åt ensamma medans resten tog hand om älgen...
Nästa punkt på dagordningen innebar att natalie skulle hoppa Lillebror vilket gick superbra. Så fort han insåg att det var hoppning på lite mer "seriös" nivå tände han på alla fyra och blev direkt 20 år yngre. Undra vem som tyckte det var roligast - Natalie eller Lillebror?? Väl hemma igen <var det dax att ta tag i klippningen av Lillebror och Ella (har skjutit på den alldeles för länge...) Sammanlagt tog det nästan 3 h - av vilket ca 20 min las på Ella. Tur att jag hade tre nyslipade skär! Nu är de båda iallafall fina och klarar sig ett bra tag, även om jag säkert måste klippa Lillebror minst två gånger till i vinter. Kanske inte ska låta pälsen bli lika lång nästa gång??
Nu är det nog ändå dax att krypa ner i sängen, i morgon blir det åter att stiga upp tidigt och infinna sig i Växjö kl 08.00. Får se om det är så lätt som det verkar;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!