En sak efter en annan...

Efter vad som hänt den här veckan kan det omöjligt bli värre! Hoppas jag iallafall...
Det började i tisdags med att jag skrev upp för E-körkortet och hade 1 fel för mkt pga att jag ändrade några svar i sista sekunden (hade rätt innan jag ändrade...). När jag sen skulle köra till jobbet på kvällen upptäcker jag att det inte finns några bromsar på bilen! Fredrik hade kört tidigare på kvällen och då var allt ok. På onsdag morgon står bilen med platta bakdäck (konstigt eftersom den inte flyttats sen kvällen...). På torsdagen ska jag skriva om mitt teoriprov, men när jag kommer dit har deras datasystem havererat och provet är inställt. Samtidigt lämnar Fredrik in däcken och får beskedet att vi måste byta alla fyra däcken eftersom de inte har rätt märkning!
Dessutom hoppar en enorm förkylning på mig natten mellan torsdag och fredag:(
Kan det bli värre?? Troligen, men knappast för min plånbok...
Tur att man har världens bästa föräldrar som ställer upp och räddar en från undergång;)

Idag har alla pappor blivit ordentligt firade med middag, tårta och presenter. Min syster och jag hade satt in annons i smp till pappa i går, fast jag fick tala om det för mamma så han skulle se den.
Min fin bil står nu på verkstaden och istället har jag fått en Saab(!) som jag avskyr, Saab är helt enkelt konstiga bilar. Hoppas min bil bli klar i veckan eftersom mamma och jag (och mammas plånbok) ska åka till Ullared på söndag och handla julklappar, annars blir det att köra Audi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!