Dax igen

Då var det dax igen, verkar som folk kan missförstå precis allt! Tydligen finns det folk som tar illa vid sig när jag skrev att Ella fått göra lite som hon vill på sista tiden. Ska bara klargöra att jag för det första inte anklagar någon, ingen har gjort något fel och ingen behöver känna sig träffad.
Jag har en jätteduktig tjej som rider Ella åt mig ibland. Hon klarar ut henne alldeles utmärk och jag har verkligen inget att klaga på. Min kommentar ang att hon fått göra lite som hon vill var bara ett konstaterande och behöver inte allt vara negativt. Jag tar på mig ansvaret eftersom jag inte hunnit rida henne så mkt själv de senaste veckorna och anklagar alltså ingen för att ha gjort fel.
Hoppas jag har klargjort detta nu och att folk kanske kan läsa riktigt innan de misstolkar saker.
Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2011-11-18 @ 22:31:34 URL: http://bouncys.blogg.se/

Ja du pinglan det ar sa populart att tycka saker och alla vet tydligen bast etc etc. Och det ar konstigt vad tuffa folk kan bli pa internet, det ar latt nar man kan gomma sig bakom en datorskarm. Bara ignorera dem hjartat. Du ska inte behova forsvara dig infor folk som inte ar direkt inblandade, sa lange alla som AR inblandade vet vad du menar! :)

Postat av: Emelie
2011-11-19 @ 09:18:35

Men hallå!? Borde kanske inte ens bli förvånad...

Du blir misstolkad en del du... men så är det ju synd om dina stackars får och dina barn var ju snälla när dom var små iallafall ;D

Postat av: Jag
2011-11-19 @ 11:35:21

Hahaha, du har så rätt Emelie! Får ju inte glömma det;)

Flisan; du vet alltid vad du ska säga för att jag ska må bättre:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!