Ännu en vecka till enda...

Då var det söndagskväll igen, var tar dagarna vägen?? Lite svårt att fatta att vi redan är i slutet av mars, var det inte jul nyss??
Helgen har iallafall flygit förbi; jobbade fredags natten vilket innebär att jag sov till 3-tiden i lördags. Sen var det bara att sätta igång med städning och förberedelser med maten inför kvällen som tillbringades tillsammans med Emelie o. Erik samt Anna och Chrille. Tror klockan var runt 01.30 innan vi kom i säng...
Idag har mor o. far, farmor Evi och Fredriks föräldrar varit här på fika så nu är födelsedagen färdigfirad för i år:)

Har plockat av hästarna i lösdriften sina täcken idag, nu SKA vintern vara slut! Alla tyckte det var skönt att få rulla sig och bli av med en hel del lös päls:) Tyvärr ser ju inte hagarna så kul ut just nu så pållarna förvandlades snabbt till vandrande grisar...
Passade på att ta lite bilder på Alina som jag skickade till hennes ägare. De har ju inte sett henne på länge och defenitivt inte hennes gigantiska fölmage:)
Veckan som kommer blir väl ungefär lika lugnt som en myrstack innan vintervilan:/ Men nu ska jag iallafall slänga mig i soffan och umgås med dumburken en stund.






Mina två tjockisdamer:)


Kommentarer
Postat av: Beirt
2011-03-25 @ 22:47:34 URL: http://beritsprivata.blogg.se/

Så fina dina tjockisar är.

Vår CanCan ser lika dan ut. Eller egentligen ser hon tjockare ut då hon ju är så liten.

Idag har vi alla känt sparkar från något i magen hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!