6 mars

Har precis kommit in efter en underbar ridtur med Mini i skogen- han är verkligen en supercool häst:) Visserligen var han väldigt pigg (har ju knappt varit i skogen på hela vintern) men han bara tuffar på framåt utan några dumheter eller hyss. Det är så obeskrivligt skönt när det går att rida ut igen! De senaste dagarna har tjälen börjat släppa här så nu gick det galoppera i skogen utan problem. Ibland saknar jag att bara kunna ge sig ut i skogen utan att behöva tänka på något. Corinne är ju snäll, men hon är dock en unghäst och man kan liksom aldrig riktigt slappna av när man rider henne.
Samona har fyllt sitt juver och idag hade hon vaxproppar:) Normalt betyder det fölning inom ett par dagar men jag har haft ston som gått med vaxproppar i ett par veckor...
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att göra INGENTING efter en fullspäckad helg, om jag hinner ska jag berätta om den i morgon:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!