Städglädje:)

Jag erkänner, jag föll för reklamen...
Men gud vad glad jag är att jag gjorde det! Den är helt enkelt kul att städa med (jag hatar städning...), lätt att använda, tar ingen plats och är dessutom ganska snygg;) Vad är det för något då? Jo, en sån där mopp som rengör med ånga (www.tvins.se). Varför ska man ha en sån? Går det inte lika bra med vanlig mopp? Klart det gör! Men i det här huset måste vi elda för varmvatten, så man kan inte precis panikstäda utan måste hela tiden planera och jag kan väl villigt erkänna att golven inte torkas så ofta som de borde pga det. Hur som helst så tyckte jag den här mackapären var värd sina pengar och jag är jättenöjd med den; golven blev super:) Den enda nackdelen är att man förlorar den mysiga doften av nytorkade golv (Grumme citronsåpa), med det kan jag leva med.

Nåja, nu är det iallafall färdigstädat och snart är det dax att dra till jobbet. Ska laga lite mat till min hungriga familj först och ta in min stackars fölunge som behöver torka...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!