Rekord?

Jag har badat i havet - två dagar i rad! Det måste vara rekord, särskillt med tanke på att jag inte badade varken i havet eller i sjön en enda gång förra året...
Barnen stortrivs iallafall, även om de nog börjar sakna pappa lite nu (jag oxå...). Ikväll blir det minigolf och i morgon styr vi bilen åter till Göljahult. Känns lite halvtrist att lämna detta underbara väder, men enligt rapport är det lika bra hemma:)
Känns väldigt bra att bara ha 6 nätter kvar att jobba och sen väntar 6 veckors semester! Planerna är som vanligt ganska obefintliga men något kul blir det nog;)
Nu ska jag lägga mig på en filt i solen och njuta en stund!
Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2011-06-29 @ 11:49:43 URL: http://bouncys.blogg.se/

6 veckors semester?! jäkla lyllos! :( ;)

Hoppas du får en BRA semester och får koppla av och slippa tänka på krångligheter! Och jag hoppas vi ses i augusti :) stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!