I'm back!

Här har hänt så fruktansvärt mkt saker de senaste veckorna, tyvärr mest tråkiga saker som tagit all min energi (och gjort bloggen lidande), att jag inte orkar skriva om det. Därför har jag bestämt mig för att radera ut alla dessa händelser ur mitt liv och låtsas att de aldrig hänt! Kortfattat kan jag iallafall berätta att vi lever och alla djur mår bra:)
Tänkte istället jag skulle ägna dagens inlägg åt en massa härliga midsommarbilder, så titta och njut!

                     


Bilderna ovan är från byns gemensamma firande på förmiddagen.
Bilderna nedan är från kvällen i Landsbro:)

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!