Snark...

Jaha, då var man åter hemma efter en natt på jobbet. Kan inte med ord beskriva känslan av att bara ha två nätter kvar och sen SEMESTER! Känner verkligen att den är behövlig...
Igår var en minst sagt blandad dag, från totalt vansinne till underbat mysigt;
Hovslagaren var här och skulle sko Corinne och Ella, men tyvärr får Ella vänta med sina skor eftersom hennes fötter fortfarande inte är helt ok:( Fick stiga upp 11.30 och var inte tillbaka i sängen fören 14.00, gissa om man var trött när klockan åter ringde 16.00 och det var dax att hämta trollen på dagis. Hade lovat Amelia att hon skulle rida så vi åkte direkt till Fliselycke för att fånga in Lillebror, trodde vi...
Ibland är den ponnyn väldigt billig, igår var en sån dag; 30 min jagande i hagen innan vi tillslut kunde stänga in honom i ett hörn och fånga in en helt utpumpad häst. Naturligtvis blev det ett lugn ridtur men både han och Amelia var superduktiga. Trots att han sprungit som en galning i hagen innan var han ändå ganska pigg och då räcker det att hon håller lite i tyglarna så går han i form, så söt:)
Efteråt passade Emelie och jag på att ta ut Ella och Mini i skogen. Tanken var en lugn skrittrunda, men hästarna hade andra planer. På fråga om vem som är snabbast, den gamla galoppören eller den gamla travaren, har vi inget svar eftersom ingen av dem ville ge sig. Dock vågade vi inte släppa på dem ordentligt eftersom stoppträckan inte var tillräckligt lång...
Nu sk jag ta min trötta kropp, krypa ner i sängen ett par timmar och drömma om min semester:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!