Semester!!!

Äntligen är semestern här! De sista nätterna har gått så fruktansvärt långsamt, men nu är det över och jag ska inte ens tänka på jobbet de närmaste 6 veckorna.
Tror inte jag kunde fått en bättre start på semestern än jag fick idag; Alina är dräktig! Hon tog sig på första försöket även i år - duktig tjej. Även lillan var duktig idag när hon skulle åka transporten. Hämtade dem på betet (tog lite tid att fånga in den lilla busen) och sen stoppade vi in dem i släpet utan större bekymmer. Samma sak när vi skulle lasta på stationen och köra hem:) Nu går de här hemma på bete och väntar på att deras kompisar ska komma.
Emelie och jag passade på att fira dagen med en riktig mystur i skogen tillsammans med Mini och Ella. Ella tyckte dock att det gick lite för sakta emellanåt och gjorde tappra försök att skruva upp tempot;)

I morgon blir det ridning på fm och sen ska det hämtas hem virke till altanstaketet som ska byggas den 23/7:)
Kändes lite konstigt att hämta barnen på dagis idag eftersom det var Amelias sista dag. När det är dax att börja igen efter sommaren är det fritids som gäller för henne. Både Tove och Amelia tycker dock att det ska bli skönt med sommarlov och har redan massor av planer för vad de ska hinna med:)

Nu ska jag hoppa in i duschen  och sen ta mig en macka innan jag kryper till sängs.
Kram

Kommentarer
Postat av: Eva
2011-07-13 @ 00:56:26

Sicka duktiga tjejer ni är allihopa!! Grattis!!! Detta verkar verkligen vara Alinas grej!! Håller tummarna för att det blir lyckat när kompisarna kommer till betet. Tror att lillan behöver lite busmotstånd...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!