One down, one to go:)

Hur kommer det sig att när man vet att semestern närmar sig med stormsteg blir de sista passen på jobbet fruktansvärt långa? Just nu känns det som den här natten aldrig ska ta slut...
I denna stund har jag endast 14,5 timmar kvar (inte i ett sträck...) innan den efterlängtade semester infinner sig:)

Har någon läst senaste nr av Ridsport? Där fanns en artikel om flugmedel till hästar och hur farliga dessa är. Visste ni att nästan alla sorters flugmedel har livstids karrens för djur som ska gå till livsmedelsproduktion? En sort (självklart den jag köpte sist...) är så farlig att om hästen badar i en sjö kan hela fiskbeståndet slås ut! Tur att jag inte hann använda medlet...
Dessutom är de livsfarliga för katter! Blir nog till att använda flugtäcken i fortsättningen istället.

Nehe, nu ska ajg fortsätta mitt otroligt intressanta arbete (...) och dessutom vara fruktansvärt nervös; Stella ska dräktighetsundersökas om ett par timmar...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!