En helvetes dag

Orkar inte redogöra för denna fruktansvärt frusterande och stressiga dag, men kan väl sammafatta den med att jag hoppas det dröjer innan det blir en liknande dag igen...

Stella är iallafall hämtad från stationen och tillbaka på sitt uppdrag som sällskapsdam. Det betyder att Lillebror har återvänt till sin minishettis och allt är som vanligt igen, förutom att Ella är mkt sämre i sitt ben idag. Jag har tagit in henne och Mini så de får stå inne inatt samt lindat in Ella i Back On Track bandage och BOT täcke. Hon är varken varm eller svullen och inte heller någon förhöjd puls. Får avvakta till i morgon och se hur hon är då.

Imorgon ja, då är det dax för bröllop: Anna och Chrille ska gifta sig i Urshult:) Mormor och morfar kommer hit för att passa barnen medans vi roar oss;)
Nu ska jag krypa i säng och försöka glöma att denna dag någonsin funnits!
Kram



Fredrik och jag har varsin grill, detta är min;)



Och detta är Fredriks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!