Bröllop och slö-söndag

Jaha, då var den här helgen nästan över, men vad gör det? Nu är det ju helg hela veckan lång;) Vi har iallafall haft en superhelg! Igår var vi på Anna och Chrilles bröllop; så underbart vackert. De gifte sig i Urshults kyrka och festen hölls på Ladan i Urshult. Massor av folk, god mat, väl genomtänkt och massor av kul:) Vi var alla ganska övertygade om att det var enda gången vi skulle få se Chrille i kostym (han ska nog begavas i sina jaktkläder)!
Flesa stycken frågade oss om vi inte blev sugna på att gifta oss men för varje bröllop vi är på blir jag mer och mer övertygad om att vi ska låta bli;) Så fruktansvärt mkt jobb (och pengar...) för ett par timmar? Nja, tror inte det. Dessutom är det verkligen inte min grej att stå framme i kyrkan i en klänning medan alla stirrar på mig...
Om Fredrik och jag någonsin gifter oss blir det i hemlighet! Så alla som hade hoppats på att få gå på vårt bröllop kan släppa de tankarna;)

Idag har vi iallfall haft en riktig slö-söndag; inte gjort ett endaste dugg. Carl och Helena var här och fikade så vi slog ihjäl ett par timmar med massa struntprat:) Sen har det mest blivit filmmys i soffan med barnen; de fick "Trassel" i går. Amelia och jag såg ju den på bio, hysteriskt rolig film:)
Ella är inte ett dugg bättre idag så i morgon kommer hovslagaren och ska kolla efter hovböld. Hon är ju fortfarande varken svullen eller varm i benet, men jag tycker hon har förhöjd puls och lite värme i hoven. Lika bra att kolla, skulle han inte hitta något får det bli att ringa veterinären:(

Ikväll är jag gris-änkling och roar mig med att kolla på "Macken" - nostalgi;) Vad morgondagen har att bjuda på återstår att se, funderar på att röja ur min bil...
Eller kanska ska strunta i det och göra något helt annat? Tja, vi får väl se:) Nu ska jag iallafall släppa ut mina hundar så de får kissa och sen tror jag det är dax för kudden.
Kram


Jag glömde ju så klart kameran i går så det blev några halvtaskiga bilder med telefonen...
man ser iallafall Annas fina hår;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!