18 juli

Fortfarande lite halvtrist väder idag så Emelie och jag ska passa på att tömma ut boxarna i stallet och tvätta dem. Fredrik försvann till skogen för en stund sen, skulle plocka kantareller, så nu är min kväll räddad (rensning...). Som den snälla hussen han är tog han på sig sina jaktbyxor INNAN han släppte ut sin hund vilket resulterade i att hon nu står och skäller som en galning i hundgården eftersom hon tror att han ska jaga och att hon inte fick följa med...

Jag hoppas verkligen vädret blir bättre till lördag då vi ska bygga staketet och en massa annat! Inte jättekul att vara ute i regnet hela dagen:( Funderar på om vi inte har något som behöver göras här inne, bara för att ha en reservplan utifall att...

Nu ska jag sätta på lite kaffe så Emelie och jag kan ladda innan det är dax att ta tag i jobbet:)
Kram



Barbie-lek på hög nivå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!