Vår eller vinter??

Ja, det kan man verkligen undra! Ena dan skiner solen och temperaturen visar +grader och nästa dag blåser det storm och är -grader...
Det värsta med detta väder är isen som aldrig smälter. Just nu går det knappt rida alls p.g.a. all is som ligger överallt. Antingen behöver vi ett par dagar till med +grader eller oxå ett rejält snöfall som täcker skiten!

Hur är det annars här då? Jo då, det knallar och går. Som vanlligt när man tror att allt har löst sig dyker det upp nya bekymmer, men så är väl livet? Vi är iallafall friska och det måste väl ändå vara huvudsaken? Fast ibland önskar man att man bara kunde få luta sig tillbaka och njuta av livet utan att behöva grunna på en massa saker. Jag tröstar mig dock med att den dagen kommer så småningom...

Nu ska jag försöka sove en stund eftersom jag ska jobba i natt...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!