Sjukt barn, veterinären och noll sömn:(

Ja, så har min dag ungefär sett ut idag:( Den började med att Fredrik ringde mig på jobbet och sa att Tove hade feber. Jaha, vad ska jag göra åt det kl 6 på morgonen när jag fortfarande är på jobbet?? Nåja, efter en massa trixande åkte Fredrik till jobbet och när han kommer hem orkar vi inte ens spekulera om...
Veterinären har varit här och T-märkt Alina idag. Hon skötte sig jättebra utan lugnande och veterinären tyckte hon var fin. Ville ju inte gärna ge henne lugnande eftersom hon är högdräktig och snart ska föla, men som sagt gick det bra ändå. Så nu har hon en vacker (?) triangel på vänster lår:)
I morgon var tanken att Sofie skulle hoppa Corinne men vi får se hur det utveckar sig med Tove. Jag vabbar iallfall i natt för säkerhets skull.
Simskolan har vi oxå hunnit med idag. Fredrik fick komma hem en timme så Amelia kunde bada, annars hade hon nog blivit tokig. Hon har bytt grupp till en som är lite lugnare och det var verkligen bra. Amelia är fortfarande lite reserverad mot vatten och tycker inte om när andra skvätter på henne och lever rövare. I den gamla gruppen var det 6 killar och hon, så det blev lite väl livligt. Idag har hon doppat hela huvudet för första gången och hon var så stolt:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2011-02-01 @ 08:25:51 URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Om det är nån tröst så är det lika mycket kaos här, med upplärning på nytt "jobb", febrigt barn, gympa och simskola, luspanka och hovslagare hit och begravning dit.. Huuuu....

Men vi är ponnymorsor, så vi överlever..Eller, hoppas jag iallafall!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!