Efterlysning på Lillebror

I går hände något kul! Jag fick en kommentar på ett inlägg om Lillebror som jag skrev när vi fick hem honom. Kommentaren löd så här;
"Hejsan! Såg att ni skrev att ni hade en vit b-ponny, 22år och vit :) Undrar vad han han för stam? Det är såhär att jag tror kanske att det är min första ponny som jag ägde :P Skulle vara jätte kul om det var det :) Svara gärna :) Jag tappade kontakten med ägaren som köpte honom från mig och jag viste inte vart han tog vägen :/"
Jag skickade ett svar med hans stam och en stund senare fick jag ett mail där det stod att detta var samma ponny som hon hade haft. Tjejen var 6 år när hon fick Lillebror (som då var 15 år gammal) och precis som hans övriga ryttare lärde hon sig rida på honom. Idag tävlar hon MSV dressyr framgångsrikt så framtiden för Amelia ser ljus ut;) Tycker det är kul när man får veta lite bakgrund om sina hästar, särskillt eftersom vi inte vet så mkt mer om Lillebror än att han har tävlat framgångsrikt i hoppning samt att han tog sin föregående ryttare från noll till LA på bara ett par år.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-01-23 @ 16:44:50 URL: http://dressyremma.blogg.se/

Så roligt att jag hittade honom igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!