Världens bästa man!

Brrr, -15 grader när barnen och jag steg upp idag, tur att vår underbara pappa hade tänt i pannan innan han åkte till jobbet idag! Förutom en del små detaljer (disk, tvätt, minnet...) så har jag en helt under man, undra vad jag skulle göra utan honom? Har insett att jag kan stå ut med alla hans brister, eftersom fördelarna helt klart väger upp; han ser till att vi inte fryser, bär vatten till hästarna, lagar supergod mat och är helt enkelt bäst.
Nu ska vi köre en runda till Ingelsta och lämna lite saker till Thess, sen blir det lite ridning i em och kvällen bjuder på dans för Amelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!