Linden lädervård

Detta är i särklass det bästa lädervårdsprudukter jag någonsin provat! Kan användas till ALLT, även obehandlat trä...
Dessutom räcker det länge:) I vanliga fall brukar jag köpa produkterna i Falsterbo och sen räcker de till nästa år, men nu hade jag glömt ta in dem från stallet och i denna hemska kyla har de frusit:( Nu hoppas jag innerligt att de finns i Scandinavium så jag kan fylla på mitt förråd. Produkterna finns även att beställa på www.lindenprodukter.se



Jag har oxå hittat min nya favoritaffär när det gäller hästsaker; Österbo Hästgård. De säljer massor av nya saker på Tradera, bl.a. Jacson och Pfiff, till kanonpriser. Har själv köpt en hel del saker från dem och de har alltid supersnabb leverans! (På Tradera har de "Skosulan1" SOM alias)
Just nu har de bl.a. dessa skydd ute som jag är lite sugen på till Corinne:

Österbo Hästgård säljer Mark Todd Sen + Kotskydd stl. Full/brun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!