Hårdträning:)

Har haft hårdträning på fältet med Amelia och Emelie i em. Amelia red Lillebror själv, tränade på att stå i lätt sits och styra honom i traven. Funkade jättebra! Emelie fick sig en hårdkörare, Mini var på ett jäkelhumör, och på slutet gick han riktigt bra. Som belöning fick hon fika och sen rida Corinne en stund;) Vet inte riktigt hur hon lyckas, men så fort hon sitter på Corinne ska Corinne busa. Emelie höll sig dock kvar och även denna lilla dam gick riktigt fint. Imorgon ska Sofie hoppa henne och sen blir det ett par dagars vila över helgen. Tanken är ju att hon ska tävla i Tingsryd den 13 mars, återstår att se om hon är redo.
Idag såg jag Alinas bebis sparka för första gången! Hon ska ju föla i början av april, men jag har faktiskt inte sett den röra sig fören idag. Eftersom det enligt veterinären är en brun hingstunge i Samonas mage får jag lägga mitt hopp om ett stoföl till Alina:)
Nu ska jag stoppa två trötta barn i säng och sen blir det "Sveriges Mästerkock" på TV. Kanske ett glas vin?

Alina och Hennes ryttare Julia innan Alina skadade sig.


Kommentarer
Postat av: H
2011-02-24 @ 05:56:34 URL: http://balstavidlund.blogg.se/

ja du måste va sjuk...=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!