Borta bra, men hemma bäst!

Vi är ganska så precis hemkomna från en helhelg med Eurohorse, räkfrossa och Ullared. Som vanligt blev det en del handlat på mässan, men jag köpte faktiskt ingenting till mig själv (däremot en hel del till Amelia...) Trots massor av folk och en rörigare mässhall än vanligt hade vi en trevlig dag som på kvällen avslutades med räkfrossa på restaurang "Räkan" i Göteborg. Jag kan varmt rekommendera denna restaurang om man gillar skaldjur! För 400 kr fick man äta så mkt färska räkor man bara orkar, själva smäckte vi drygt 5 kg...
När vi styrde bilen hem idag på fm kunde vi ju inte köra förbi Ullared utan att stanna (till herrarnas stora förtret...) och handla lite. Det blev lite småsaker, bl.a. en fölgrimma och ett par handskar till mig, innan det var dax att köra vidare. Barnen har spenderat helgen hos mormor och morfar, så nu är de ganska trötta och ska strax krypa i säng. Jag ska ta lite bilder på mina "fynd" i morgon och lägga upp:)
Själv är jag oxå ganska slutkörd och ska även jag snart krypa till sängs, men först ska hästarna in och få lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!