Ut med det gamla, in med det nya

Då var julen över för denna gång, även om den där julkänslan aldrig infann sig. Allt flöt på bra, maten blev lyckad och alla är glada över sina julklappar:) Toves favoriter är helt klart prinsessklänningarna, hon vägrar ta av dem o ska helst sova i dem:) Amelia är nog mest glad över sin sminkdocka och själv älskar jag min filt och mina strumpor!

Helt mot mina principer blev det en snabbvisit på mellandagsrean i söndags. Resultatet blev en tv och en ny damsugare:)
Nu förbereder vi oss på att lämna detta tråkiga år bakom oss och ser fram emot ett nytt och förhoppningsvis positivare år!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!