Skolstart! Försöker förtvivlat få mina bar...

Skolstart! Försöker förtvivlat få mina barn att sova, men bara tanken på morgondagens skolstart verkas gett Amelia tonvis med energi... Återstår att se hur pigg hon är vid halv sju när hon ska upp i morgon;) Var ute med hundarna i skogen i em; hela bunten fick följa med. Jag köpte en ny sele till Meja så nu kan man gå med henne i koppel utan att få armarna avslitna. På det här stället är skogspromenad med hundarna = tvätt av Millan med vattenslangen. Den hunden kan lukta sig till flytande material på 10 mils avstånd! Självklar väljer hon helst det lerigaste hon kan hitta vilket resulterar i en hela art hund... Lyckligtvis gillar hon lika mkt att bli spolad med slangen efteråt:) Tror det är dax att beställa tid för bad till henne, går ju inte bada henne hemma utan att sätta igen avloppet. Nästa vecka kommer id-kontrollanten och ska göra pass på fölungen, kanske är dax att bestämma ett namn? Kom gärna med förslag för jag har ingen aning vad den ska heta. Amelias senaste förslag är TinkerBell (engelska namnet på Tingeling).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!