Känner mig fruktansvärt lat just nu efters...

Känner mig fruktansvärt lat just nu eftersom jag inte ens orkar slå på datorn utan bloggar från telefonen istället... Amelia har iallafall avverkat sin första skoldag idag:) Hon åkte med bussen upp medans jag körde upp Tove till dagis och sen mötte Amelia. Var med henne en stund och sen åkte Tove o jag hem igen. Amelia kom hem med bussen kl 1 och allt hade gått bra. Självklart hade hon hundra saker att berätta och jag kan lova att hon somnade gott i kväll:) Tove däremot har surat hela dan över att hon inte får börja skolan och tycker visst att hon är tillräckligt stor! I morgon ska det handlas och bakas till jaktmötet på onsdag; fick order om att baka någon form av kakor och fixa frallor så om någon har förslag på smidiga kakor man kan göra i mängder får ni gärna hojta till:) Sist, men absolut inte minst, måste jag skicka ett stort GRATTIS till tingsryds dressyrlag som igår vann första omgången i div 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!