Fattig som en kyrkråtta...

...är nog vad jag blivit. Konstigt att alla stora utgifter måste samlas samtidigt! Det började med en vattenläcka som krävde rörmockare, sen kom gruset som skulle ut på gårdsplanen och idag har vi köpt ny bil. Bilen och gruset är iofs roliga saker, men dyra:( Bilen var dessutom nödvändig eftersom Volvon har gett upp. Kunde ändå byta in den och fick ett par kronor:) Nu återstår bara att byta körkort eftersom jag inte får dra hästsläpet med nya bilen:(
I helgen som gick var vi hos systeryster och Peppe i Göteborg för det årliga Lissebergsbesöket. Amelia och Tove åkte karuseller tills de spydde medans jag klarade mig undan med bara ett åk. Tur att de har en moster som gillar karuseller!
För övrigt är Fredrik inne på sin sista semestervecka medans jag själv inte börjar jobba fören den 19/8. Känns mindre kul att snart gå tillbaka till jobbet, särskillt efter att ha hört att det är totalt kaos... Fast samtidigt gillar jag ju mitt jobb och har inga planer på att byta inom det närmaste. Måste vara mina superbra arbetskamrater;)
Nu ska jag passa på att slappa i soffan en stund, barnen sover och Fredrik kör "bock-letar-runda" med sin pappa.

Utslagna efter dagens ridtur:)



Sockervadd...



Gräs är gott säger Lillebror:)




Nya bilen, en Hyundai Santa Fe


Kommentarer
Postat av: Emma
2011-08-15 @ 20:56:52 URL: http://dressyremma.blogg.se/

Hej! Är det okej om jag lånar den bilden på Lillebror? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!