Bakdag!

Då har ytterligare en av mina kända bakdagar infunnit sig:) Här fungerar det så att ett par gånger om året får jag ett bakryck och då bakar jag hela dagen. Idag blev resultatet kladdkaksmuffins, brownies och frallor. Om rycket fortfarande håller i sig i morgon ska det bli bullar och sockerkaka oxå;) Fast det är ganska troligt att det har gått över till i morgon, det brukar bara hålla i sig en dag...

Måste oxå berätta att jag äntligen har hittat någon som kan hjälpa mig rida Ella; en tjej från Linneryd som heter Emelie (inte "min" Emelie, hon bor oxå i Linneryd...) och än så länge fungerar det perfekt! Det har ju varit lite strul med folk innan men detta hoppas jag ska bli bra. Hon rider Ella bra och passar ihop med henne. Ella är ju inte världens enklaste häst, visserligen är hon guddomligt snäll i alla lägen men hon kan ju som bekant vara väldigt pigg;)

Nu är det dax att göra sig ordning för föräldrarmöte på skolan, säkrast att gå själv för Fredrik kommer ändå inte ihåg vad de sagt när han kommer hem...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!