11 aug

Vilken produktiv morgon jag har haft! Har hunnit städa, plantera sticklingar jag fick av syster, fixa med tvätten och bytta sängkläder:) Undra om energin håller i sig hela dan?
Fredrik och Amelia har åkt för att hämta dillkronor till kräftkoken, hoppas de får tag i tillräckligt. Nästa år tror jag vi ska odla dill själva, är alltid svårt att få tag i till kräftorna. Är det svårt att odla dill? Mina fingrar är ju som bekant allt annat är gröna:(
Idag är det dax för Mini (Emelies foderhäst) att åka hem. Jag har lovat köra hem honom, hoppas bara bilen håller ihop. Vore ju illa om den pajjar nu när vi ska byta in den på måndag...
Amelia och Tove längtar verkligen till dagis/skolan nu. Tove frågar flera gånger om dan om dagis har öppnat och Amelia är mest bekrymrad över vad hon ska ha med sig till skolan. Tyvärr har vi fått jättedålig info när det gäller Amelia. Vi vet bara vilka tider hon ska vara på lekis, ingenting om skolbussen osv. Får nog ta och ringa så man åtmindstonde vet vilken tid hon ska åka...
Nu ska jag ägna en stund åt att befria Millan från all extra päls, den hunden fäller verkligen enormt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!