Sovsjukan??

Finns det något som heter sovsjukan?? Isåfall drabbades nog jag av den i går...
Kom hem från jobbet på morgonen och stöp i säng 07.45. Sov som en sten fram till 15.30 när jag vaknade med skyhög feber och fruktansvärd smärta i hela kroppen, tryckte i mig två alvedon och somnade om. Sov till 21.00, flyttade mig till soffan ca 1 h för att sen masa mig tillbaka till sängen och sova till kl 10 idag. Har fortfarande ont i kroppen men febern är borta, skumt... Visserligen har jag sovit dåligt de senaste veckorna p.g.a. Toves mardrömmar, men när jag sover dåligt betyder det inte samma sak som när andra sover dåligt; för mig är dåligt allt under 8 h sömn...
Nåja, huvudsaken är att jag blir bra till helgen!

Fredrik kör sin första natt idag, så ikväll ska jag gosa ner mig i soffan och mysa med en bra film:) I morgon ska det köras gödsel och på em åker Amelia och Tove till mormor och morfar för en myshelg.
Här kommer bilder från Amelias dansuppvisning, de är lite mörka men det syns lite iallafall (det är Amelia i den vita hatten och långa håret)













Tove rockar loss till Mojje



Katt sminkningen till uppvisningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!