24 sept

Vaknade vid 15.30 idag och troode klockan var max 9. Kändes som jag precis hade stängt ögonen...
Men det var bara att stiga upp, Amelia skulle rida Lillebror vilket hon oxå gjorde. Efter en del svett och tårar gick han riktigt fint:)

Måste oxå få något ur mitt system! Hade egentligen inte tänkt diskutera någon politik men nu kan jag inte hålla mig längre. Jag ser mig själv som en öppen och väldigt tollerant person som tycker att invandring är bra (med vissa förbehåll). Därför blir jag livrädd när ett parti som SD får så många röster. Jag bryr mig inte om vilka som röstar på dem, eller tycker inte heller de har fel eftersom alla har rätt till sin åsikt, MEN jag tycker det är skrämmade att vi har sådana tankar i dagens samhälle. Jag tycker det är fruktansvärt att folk inte ser människors lika värde och tycker vissa är bättre än andra. Jag har dock viss förståelse för varför man röstar på SD; de vågar stå för sina åsikter och har en rättfram politik, till skillnad från många andra partier.
Så, nu har jag fått ut det och nu är det slut med politik:)

I morgon är det dax för årets upplaga av Linneryd marknad. Jag tycker absolut den är värt ett besök, visserligen ganska liten men väldigt gemytlig! Har ni inget annat för er rekommenderar jag den verkligen.
Nu blir det pizza i Göljahult och sen ska jag återvända till jobbet.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-09-25 @ 08:26:19

OMG!!! Du har ju bloggat 2 dar i rad!!!

Kul att det går bra för Amelia att rida!! Vi är inne i en riktig svacka nu.. Jag har inte orkat med allt som varit och nu när jag vill rida så är skogsmaskinerna runt tomten o kör...Plus att jag vaknade idag o är sjuk..BLÄ!

Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!