Rörigt!

Fy tusan vad rörigt vårt liv är just nu! Då menar jag verkligen bokstavligt - vi håller på att renovera övervåningen...
Idag blev äntligen barnens sovrum klart; Amelia och Tove sover f.o.m. idag i samma rum. Jag är riktigt nöjd med mig själv (har målat och fixat ALLT själv) och barnen verkar oxå nöjda. I deras rum finns nu bara deras sängar, byråer och bokhyllor - alltså INGA leksaker. Vi har haft bekymmer med att när de ska sova på kvällen vill de hellre leka och det har varit en kamp varje kväll. Nu hoppas jag det ska funka bättre eftersom det inte finns något att leka med. Nästa steg i renoveringen blir vårt sovrum som ska påbörjas i morgon. Vi ska byta rum så i det nya ska allt målas (tak+väggar) och så ska det in ett nytt golv. Därefter blir det barnens lekrum som ska vara i vårt gamla sovrum och sist kontoret som blir i Toves gamla rum. Just nu är det fullständig kaso eftersom alla leksaker är intryckta i Toves rum, all skit som stod i "nya" sovrummer finns i nuvarande sovrum + hallen...
Men gisses vad bra det blir när det är klart!
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-10-27 @ 15:19:27 URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Äntligen!

jag trodde minst att du var död.. Men du var bara inne i renoveringsdimman.. Såg att du kommenterat, bra att du läst det!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!