16 okt

Varför blir det aldrig som man planerar? Vi hade gjort upp detaljerade planer för dagen, men dessa sprack redan innan klockan 9...
Nåja, dagen blev ganska bra ändå. Fredrik var en runda i skogen med Meja på morgonen och sen blev det fika hos farmor. Vi har oxå hunnit med en tur till Tingsryd, slängt in veden och planterat höstväxter i utekrukorna. Dessutom har vi ridit; jag på Corinne, Amelia på Lillebror och Tove på Mini-Mini. I morgon ska både Amelia och Corinne hoppa hos Sofie så det blev lite trimning idag;)
För ovanlighetens skull har vi haft en lugn kväll; tacos stod på menyn följt av mys i soffan med chips. Nu sover Tove och Amelia är strax på väg i säng. Ska försöka få min kära man att ta in hästarna medans jag nattar dottern.
I morgon blir det oxå till att spendera ett par timmar i domartonet på hopptävling i Tingsryd + att älgarna ska slaktas så kvällen innebär kött, kött och åter kött...
Visst är det skönt att inte behöva köpa massa kött, vi klarar oss nästan hela året på viltköttet, men det är så FRUKTANSVÄRT tråkigt när det ska styckas, packas och malas:(
Hade egentligen tänkt hinna klippa Corinne i morgon men det får vänta till senare i veckan, hinner helt enkelt inte. Nu har jag oxå bestämt färg till nya sovrummet, så förhoppningsvis blir det målning snart, om det finns någon lucka i schemat...
Kram


Kommentarer
Postat av: Helena
2010-10-17 @ 13:49:36

Finns det nånsin tid till sånt som man inte MÅSTE? Jag tar mig tid, har blivit bättre på att kräva min egen tid, men ska man måla, då är det nog bara att börja för man hinner inte annars.

ha det gott!



& du... Donna är klockren! Underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!