15 okt

Satt precis och svor över att folk inte uppdaterar sina bloggar när jag insåg att det gör ju inte jag heller...
Problemet är bara att dygnet har för få timmar, jag hinner inte med allt! Nåja, nu är det iallafall helg och jag är LEDIG:)
Tänkte ge en liten redogörelse för veckans äventyr Amelia och jag var ute på. Ni som läser bloggen har säkert redan sett bilderna och vill kanske höra historien? Här kommer den iallafall;
Efter massor av krångel och stress åkte vi hemmifrån i måndags fm (alldeles på tok försenade...) och satte kurs mot Göteborg. För er som inte provat kan jag medela att nästan 4 h i bil ensam med en 5-åring inte är jättekul...
Resan gick dock bra och vi var uppe runt 2-tiden. Min kära syster hade fixat lunch och välbehövt kaffe som vi intog innan det var dax att bege sig ner till stan och "Modell för en dag". Amelia tyckte det var jättespännande med alla bussar och folk och pratade oavbrutet;) Vi spenderade sedan de följande nästan 5 h med att vänta...
Summan av kaddemumman blev iallafall några riktigt fina bilder och jag kan verkligen rekommendera andra att göra detta, även om det tar lång tid...

För övrigt har veckan inneburit jobb, jobb och åter jobb. Känns som jag inte gör annat än jobbar just nu:( Helgen blir iallafall lite lugnare, även om det aldrig är helt lugnt här;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!