18 nov

Just nu känns livet inte särskillt kul...
Jag var hos läkaren idag med mitt knä, som pajjade totalt i går, och fick strikta order om vila. Hur lätt tror ni det är att vila med två vilda barn, sju hästar och två hundar? Precis...
Tur för mig har Fredrik sin lediga vecka nu och kan vara hemma och hjälpa mig, eller slava som han kallar det;)

På lördag är det återigen dax för barndop, känns som vi inte gör annat än springen på barndop just nu. Fast det är ju ganska trevligt iallafall:) Den här gången är det min minsta kusin, Cassandra, som ska döpas. I morgon kväll har Fredrik och jag biljeter till den nya Harry Potter-filem (har sett alla de andra på bio) och jag hoppas verkligen vi kan gå. Barnen ska vara hos farmor och farfar ett par timmar, vilket alltid är uppskattat (av barnen iallafall...)

Ang. renoveringen av övervåningen börjar den faktiskt bli klar. Barnens lekrum är nu klart och blev riktigt bra, sovrummet börjar ta form så nu väntar bara en inköpsresa till IKEA där bl.a. ny sänggavel ska införskaffas. Jag har hittat precis en sån jag vill ha, återstår att se om mannen godkänner den;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!