Ullared

Igår var Anna och jag alltså i Ullared och som vanligt var inköpslistan lång och kvittot ännu längre...
Hittade en hel del till barnen, mest nöjd är jag över ett par Jacson-ridskor till Amelia för 50 kr! Normalpris ca 250-300 kr...
Det blev såklart en hel del vår- och sommarkläder till hela familjen och en hel samma "småplock" som jag bara var tvungen att ha;) Fredriks mamma ska åka dit imorgon och jag har redan kommit på en hel drös med saker som jag glömde köpa...
Köpte oxå en sparkcykel till Amelia som hon har premierkört idag, ska ta en bild och lägga upp:)

Ikväll blir det ridlekis och äntligen ska Amelia få ta med sig Lillebror! Hon har funderat hela fm på vilket schabrak och vilka skydd han ska ha:) Mammas flicka kanske??

Nu blir det lite mat och sen ska jag försöka hinna sove en stund innan ridlekis eftersom jag ska jobba inatt:(
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!