Stressad? Vem? Jag?

Just nu består mitt liv av att jobba, köra hästar hit och dit samt att försöka hinna få någon sömn ibland...
På morgonen idag skulle Nickan tillbaka till Hästak och jag har jobbat i natt:( Tur att Emelie följde med annars vet jag inte hur det hadde gått! Nickan var iallafall klar för semin och fick stanna på stationen. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt Millan ute vilket var ett starkt tecken på att det var dax att sova!!!

Vaknade iallafall vid halv 2, inte ett dugg utvilad men insåg att det var lika bra att stiga upp. När jag stack ut huvudet var det 25 grader varmt och stackars Corinne gick med sitt regntäcke på...
Dessutom var det tjockt med flugor så en tur till Börjes fick det bli och påfyllnad av förådet med flughuvor, flugpannband och insektsspray.

Hann iallafall rida Corinne en runda innan barnen hämtades på dagis, hon beteede sig som en monster i skogen - allt var farligt...
När barnen kom hem satte vi 6 potatisar i pallkragen, fixade med Lillebror och Mini och hade en trevlig lekstund med "ballongsnurran" (fråga inte ens vad det är...)
I morgon kommer Mia och Nafna hem, Emelie ska rida, Amelia har ridlekis och så ska vi fira min farmor som fyller år idag:) Fullt upp som vanligt! Är mitt liv stressigt? Ja, men väldigt roligt!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!