Storm??

Snart måste jag nog gå ut och surra fast huset i marken! Det blåser minst sagt storm ute och träden gungar oroväckande nära huset...
Hade tänkt få några timmars sömn i em, men icke. Det verkar vara en av de sällsynta dagarna när John Blund inte vill infinna sig:( Jag får väl trösta mig med att jag kommer sova desto bättre i morgon! Mojje har iallafall varit här idag och slagit på Corinne skon igen så nu får vi hoppas det siter på till torsdag när Emelie kommer och rider Nafna så vi äntligen kan rida ut tillsammans.
Medans jag har legat och snurrat i sängen i em har jag kommit på massor av roliga projekt att göra här hemma! Fast jag ska checka dem med Fredrik innan jag anslöjar mina planer. Känner jag min man rätt så sågar han hälften, idiotförklarar 1/3 och förkastar resten...
Nu väntar jag på att resten av familjen ska komma hem. Amelia och Fredrik ska åka till ridlekis medans Tove får stanna hemma hos mig och mysa:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!