Snabbis

Det får bli en snabb-blogg nu på morgonkvisten, sitter med lite frukost innan jag ska krypa i säng efter nattens arbete.
Den stundande helgen skulle innebära trädgårdsarbete var planen, men ack så fel man kan ha;) Precis som vanligt har det kört ihop sig och jag undrar stillsammt hur timmarna ska räcka till?? I morgon SKA vi hinna med följande:
1. Köra till tippen (garaget håller på att explodera av all bråte...)
2. Handla
3. Kapa ved
4. Köra upp vattentunnan till Samona o Nickan på betet (typ 2 mil enkel resa - med traktor!)

Detta ska göras innan klockan tre då vi ska på grisfest med jaktlaget...

Söndagen ser inte bättre ut
1. Städa
2. Baka tårta
3. Äta middag hos Fredriks mamma kl 12
4. Klockan 15 kommer mina föräldrar på morsdagsfika

Dessutom ska jag hinna rida Corinne båda dagarna! Fast det roliga kan man alltid klämma in;) Hon är förresten helt bra i sitt ben nu och ska börja jobba igen. Stackars nafna får stå på box ett tag, kliar sig som attan...
Har dock delade känslor inför detta; är hon ute blir exemen värre, men hon kan inte klia sönder sig på samma sätt. Är hon inne kliar hon sönder sig, men exemen lindras förhoppningsvis innom ett par dagar. Igår fick jag lägga på henne ett tjockt termotäcke när hon stod inne för att hon inte skulle komma åt att klia så mycket. Tur att det var ganska kallt!!

Nehe, nu får det vara nog för den här gången, måste sova ett par timmar innan jag tar itu med dagens projekt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!