Måndag hela veckan

Måndag igen, hur kunde helgen gå så fort?? Hur som helst har vi haft en bra helg även om den som vanligt inte blev riktigt som vi tänkt oss. Hann iallafall med tippen i lördagsmorgon så kan man faktiskt komma in i vårt garage:) Övriga dagen bestod av städning och annat småbestyr innan vi styrde nosen mot Linneryd och den årliga grisfesten med jaktlaget. Grillat vildsvin med massa tillbehör stod på menyn tillsammans med trevligt umgänge och massor av skratt. På söndagsmorgonen var det meningen att Emelie och jag skulle ridit ut, men Corinne hade lyckats trampa av en sko så Emelie fick istället sällskap av Amelia och Lillebror. Nafna älskar verkligen att få komma ut i skogen och en bättre häst att rida ut på får man leta efter; hon är så cool!
Efter ridturen var det smörgåstårta i Flislycke som gällde och på em kom min mor och co hit på fika. Dagen till ära hade jag faktiskt bakat!
Nu är det strax dagis som gäller + utvecklingssamtal för Tove sen ska jag sova en stund innan jobbet i natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!