Hela veckan lång:)

Nu har det hänt igen; nåstan hela veckan har gått och jag har verkligen inte hunnit blogga! Nu får det allt bli skärpning på torpet;)
För att göra en inte allt för lång summering av veckan så började vi med att fira Fredriks födelsedag i måndags. Jag hade lovat att vi skulle hitta på något roligt hela familjen och vad är roligare än att åka till IKEA?? Jag tänkte dock att det kanske skulle bli protester så jag avslöjade inte resans mål förren vi nästan var framme...
Nåja, alla var faktiskt nöjda med dagen och det blev ett skrivbord, madrass till Tove och en massa småplock inköpta. Dessutom hann vi med ett stopp på Hööks där vi köpte skydd och en luva till Lillebror:)
I tisdags red Sofie Corinne i ridhuset. Tanken var att hon skulle få bekanta sig med bommar, men eftersom jag är räddare för bommarna än henne så fick Sofie göra en insatts. Corinne skötte sig iallafall utmärkt och Sofie var nöjd.
Tisdag och onsdag skulle inneburit jobb men när jag kom hem på onsdagsmorgonen hade Tove spytt så det var bara att stanna hemma. Turligt så blev det inte mer och jag undrar om det inte är tänder som spökar??

Idag har vi iallafall varit hos mamma och pappa på middag och kvällen innebar ridlekis med Amelia. Efter en lång dag sitter Fredrik och jag nu i soffan med "Vänner" på TV'n och ett glas rött:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2010-05-15 @ 01:04:50 URL: http://bouncys.blogg.se/

"...men eftersom jag är räddare för bommarna än henne..." du e för söt du! Det är en annan av de där grejerna vi har gemensamt haha!

Jag kommer aldrig glömma den där gången när vi var ute och red och jag drabbades av tillfällig sinnesförvirrig och bestämde att vi skulle hoppa över en stock...ditt ansikts uttryck var det bästa! ;)

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!