3 maj

Oj, nu var det visst ett tag sen jag bloggade... Vet inte vart tiden tar vägen!!
Här har iallafall hänt en hel del senaste dagarna. I onsdags var jag på konferans med skolan i Kosta på Art Hotelet! Gisses vilket fint ställe, massor av god mat och intressanta föreläsningar. På kvällen bjöds det på hyttsill med glasblåsning och underhållning. Trevligt som tusan!
Torsdagsmorgonen började i kaos! När jag skulle fodra fåren höll en av ungtackorna på att lamma, men lammet satt fast och det hela slutade med att vi fick dra ut ett dött lamm... Planen var att jag skulle varit i Kosta även denna dag men den fick ändras:(
Tackan verkar iallfall ha klarat sig bra och det var nog tur i oturen att det gick som det gjorde eftersom hon är så liten och behöver växa till sig.
Fredagen var ju som bekant Valborg och detta firades tillsammans med vänner och barn. Vi hade en mkt tevlig kväll med grillat, majbål i Linneryd och annat kul:)
I lördags firade mina morföräldrar guldbröllop vilken innebar middag på resturang och massa firande. Tänk den dag man har varit gift i 50 år...
resten av veckan har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Ska även jobba i natt så jag borde nog göra mig iordning...
Glömde ju nästa säga att Lille-Bror har kommit idag!! Amelia är överlycklig och ville helst rida på en gång. Lyckade dock övertala henne att vänta tills i morgon...



Lille-Bror



Corinne (ingen vacker bild men det kommer fler...)


Kommentarer
Postat av: Helena
2010-05-04 @ 07:22:29 URL: http://helenawall.blogg.se/

Om du ska lyckas med 50-årig bröllopsdag så är det en bra början att gifta sig först!Hoppas man blir bjuden...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!