Torsdagsnöje??

Vaknade redan kl 13 idag av att solen sken in genom sovrumsfönstret:) Även om det var i tidigaste laget att stiga upp var det ändå ett underbart sätt att bli väckt på!
Hann rida en tur med Nafna innan dagens kaffegäst (Amelias gudfar) kom, vilket var både mysigt och roligt (ridturen alltså!). Nafna uppskattade nog att slippa plumsa fram i meterhög snö och tog ett par glädjeskutt:)

Köpte ett par nya termobyxor igår, men dragkedjan var trasig så det blev en runda till Tingsryd innan barnen hämtades på dagis. Ikväll har jag agerat taxichaufför och kört svärmor till Alvesta, de skulle visst till Ullared i morgon...
Passade på att ge henne lite vinkar om att barnen behöver lite nya kläder, återstår att se om hon fattade...

Mamma ringde idag och undrade vad jag önskar mig när jag fyller år och för första gången någonsin svarade jag; inget särskillt! Usch, har man blivit så gammal nu att man inte längre behöver något?? Eller har bara fantasin tagit slut?? Till min stora lättnad kom jag på vad jag ska önska mig av min kära sambo; hittade ett par dödensnygga ridbyxor som jag vill ha:) Fredrik kommer bli överlycklig, han gillar inte att behöva fundera ut presenter själv...

I morgon blir det städning (bläää...) och förhoppningsvis något kul:) Lördag innebär BRUKSPROV och på söndag ska vi åka och rida Muffins:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!