Sköna söndag

Gisses vilken hektisk helg! Började redan i fredags med en massa "måsten" plus att jag skulle hinna sova en stund innan jobbet. Fredrik och barnen var o handlade medan jag städade och fixade tvätten. På något mirakulöst sätt hann vi med allt och det blev ett par timmars sömn:) För ovanlighetens skull hade vi en ganska lugn natt på jobbet, vilket var skönt eftersom jag var helt slut...
På lördagsmorgonen åkte hästarna ut och stallen mockades innan jag stupade i säng vid halv nio. Klockan 13.30 ringde alarmet; bara att stiga upp och se glad ut, hoppa in i duschen och sen iväg till mamma. Som tur var hade Fredrik fixat allt så jag behövde bara tänka på mig själv:)

Mammas 50-års fest var riktigt lyckad! Mycket folk, god mat, och en exemplarisk lekledare;) Jag hade slitit riktigt hårt med programet och det gick verkligen hem! Alla trivdes och det är ju huvudsaken. Sängläge intogs runt 02 och då var det välbehövt...

Idag har vi donat lite här hemma och Amelia har ridit på Nafna. Såg lite kul ut med en liten plutt uppe på "stora" Nafna:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!