Posten kan man alltid lita på!

Ja, att man alltid kan lite på posten är ju omtvistat, men nu vet jag att det går: posten kommer alltid fram man vet bara inte när;)
I höstas, närmare bestämt i september, hade vi krångel med en räkning som aldrig kom. Verksta'n skickade ut en ny räkning men inte heller denna kom. Det hela slutade iallfall med att jag åkte ut till verksta'n och betalade på plats. Men sen i början av denna veckan hände något otroligt (!); båda räkningarna damp ner i postlådan! Först blev jag lite chockan, vi hade ju inte haft bilen på verksta'n...
Ringde upp och de fattade ingeting! När jag kollade datumet på räkningarna var de utskrivna i september...
Summan av kaddemumman är att man alltid kan lite på posten, det handlar bara om att ha tålamod;)

Tove är fortfarande sjuk, hög feber och dricker dåligt. Ringde barnakuten som hade massor av bra tips! De tyckte dock att vi skulle avvakta till i morgon och se, hon har ju druckit bra de andra dagarna. Febern bekymmrar mig inte särskillt mkt, det är uttorkningen jag är rädd för. Ikväll var hon dock lite piggare:)

Nu är det dax att åka till jobbet vilket innebär att jag missar premieéren av Så Ska Det Låta!! Jäkla skit, någon som vet om det går i repris??
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!