Påskpyssel??

Då var det åter dax för en av dessa "pysselhelger", inte min grej som ni vet...
Men Amelia och Tove har varit duktiga och fixat lite påskpyssel; Amelia har målat utblåsta ägg och gjort påskkort, Tove målade en äggkopp på dagis:)
Självklart är påskfjärdrarna uppsatta i vinbärsbusken och idag har vi inhandlat påskliljor som jag ska försöka hinna plantera i morgon. Så nu ser det iallafall lite påsk-igt ut i Göljahult:)

För övrigt har jag tillbringat tre dagar i skolbänken med "Vård i livets slut" och "Måltidens betydelse"; båda intressanta ämnen även om det ena har en tyngre klang än det andra.

I morgon blir det nog två små påskkärringar som ska på besök till gammelfarmor och farmor och sen ska jag jobba. Måste oxå försöka hinna städa inför helgen annars hinns det inte med...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!