Magnetröntgen och shopping

Har varit i Ljungby och magnetröntgat mitt onda knä idag. Magnetröntgen är vanligtvis en totalt smärtfri undersökning men att ligga stilla i 60 min med ett bulltande och värkande knä är inte särskillt smärtfritt...
Dock härdade jag ut och det gick ganska bra:) För att slippa köra själv var min farmor med och efter röntgen passade vi på att äta en god lunch nestående av bakad potatis med laxröra; mums!

Efter att farmor var hemkörd passade jag på att uträtta lite ärenden när jag ändå var "barnlös"; köpte lite kläder till nästa helg, nya regnbyxor till Amelia, en födelsedagspresent och lite annat smått och gott. Ibland är det riktigt skönt att kunna gå i affärer utan att ha någon som drar och sliter i en eller som undrar när vi ska åka hem.

Väl hemma blev det så klart våfflor hos svärmor - våffeldagen idag! Sen var det hem och byta kläder på Amelia och sen till grannen. Amelia har agerat hjälpreda i ladugården ikväll; fodrat korna, kört spån och klappat på kalvarna:)
Lycklig som få sover hon nu gott!

I morgon tror jag det är så illa tvunget att städa innan damråttorna börjar anfalla oss...
Måste oxå hämta halm och hö, till helgen är det nog dax att pressa:(
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min godispåse och kolla på "Antikrundan"!
Kram
PS: ska fota kläderna jag köpte och lägga in dem i morgon. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!