Duktiga karlar??

Hur kommer det sig att när karlar gör saker så är de jätteduktiga men när vi gör samma sak reagerar ingen? Häromdan var Fredrik i affären med barnen och handlade. På kvällen ringde en person och berättade att hon sett dem i affären och tyckte att Fredrik var jätteduktig som handlade med barnen. Det gör jag flera gånger i veckan!! Varför är det skillnad på när karlarna gör saker? Ännu värre är det när folk kommenterar hur duktig pappan är när han "tar hand" om barnen en hel dag. Vadå "ta hand om"? Usch vad trött jag blir...

Igår hade jag bestämmt att nu har våren kommit! Snödropparna till tittar fram både här och där, solen skiner och det riktigt luktade vår i luften. Men idag var vintern tillbaka:( Vaknade till snö som dalade ner utanför fönstret och mätaren visade -8 grader...

Amelia är sjuk. har en hemsk hosta, feber och massor av slem i halsen. Ringde VC på morgonen och tillslut fick jag en tid i em, tyvärr fanns bara "skräck-läkaren som Amelia kallar honom men vad gör man? Tyckte inte det kunde vänta till i morgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!