Bruksprov

Igår var det dax för den årliga resan till ASVH's bruksprov. Det var ridning av testryttarna som stod på programmet och det var riktigt roligt att se! Det fanns en del fina hingstar och en del mindre fina...
Jag hittade tre favoriter som nu toppar listan över möjliga "pappor" till Samona, återstår att se vilken det blir:)
Som vanligt var det mycket folk och en bra stämning och visst blir man lite ridsugen men jag känner mig ändå nöjd med mitt "lullande" just nu.

För de som är intresserade av resultatet från årets bruksprov hittar ni det här: http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/655

Idag är det lite pyssel hemma som gäller och i em ska vi åka och rida Muffins. I natt är det jobb som gäller så denna dag lär väl rulla på den oxå.

Förresten har Tove kommit i trottsåldern! När man säger till henne lägger hon armarna i kors, vänder bort huvudet, blundar, suckar och säger "men mamma...". Hade hoppats det skulle dröja ett tag men som man brukar säga; det är bara att ta tjuren vid hornen...:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!