24 mars

Våren är äntligen här! I går öste regnet ner och det blåste en mindre orkan = äkta svenskt vårväder:) Nästan all snö är borta och istället har vi ett heltäckande lerlager som ställer till en massa besvär, men vad gör det när krokusar och snödroppar ploppar upp ur gräsmattan!!

Hästarna gillar oxå våren; täckerna har åkt av och de sysselsätter sig med välgörande lerinpackningar (till hästskötarens stora förtret...)

I morgon ska jag göra en magnetröntgen på mitt knä! Hoppas att de på något mirakulöst sätt ska säga att det inte finns några fel och att läkarna har haft fel hittills, tror ni det kommer hända?? Nej, inte jag helller...

Har oxå kommit på att jag måste till stan och shoppa något att ha på mig på långfredagen!! undrar bara när jag ska hinna detta...
Kanske i morgon när röntgen är klar? Får nog försöka klämma in det annars lär det bli svårt med tiden:(

Nu är det bäst att krypa i säng, sov dåligt idag efter jobbet.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-03-25 @ 01:55:04 URL: http://helenawall.blogg.se/

Kolla på Gina Tricot, annars så har du min självklara favvis här:



http://www.modegallerian.se/klanningar-elise-ryan-coral-black-dress-63143?g=kvinna



Men alltså, saken är ju den att en sån här snygg sak ska ju bäras ofta..Men hur ska det gå till??kanske duger som nattlinne ibland då..Med tanke på hur ofta jag o Marcus går ut/bort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!