17 mars

Usch vilken hems dag jag har haft idag:(
Började med attt jag blev väckt 05.15 av mina underbara barn som tyckte att det var dax att stiga upp...
Hade allvarliga funderinga på att byta bort dem, men sen kom Tove och sa "mamma, älskar dig" och då försvann alla negativa tankar för en stund:)

Resten av dagen har varit ett enda kaos! Fm bestod av att hålla hulliganerna i schack innan de lämnades på dagis kl 13. Sen var det bara till att hem och ta itu med allt som inte hunnits med; stallen mockades, tvätten fixades, nedevåningen städades och hundarna fick en långpromenad. Har oxå hunnit med en del skolarbeten och fylla i massa papper. Så nu väntar jag på att man och barn ska komma hem och försätta huset i ruiner igen.

Ska oxå berätta att jag nått mitt mål; -14 kg!! Är riktigt stolt över mig själv för att jag lyckats. Är nu nere på samma vikt jag hade innan Amelia föddes:)

Nu sitter jag och försöker bestämma vilka hingstar vi ska betäcka med i år. Säsongen närmar sig med stormsteg och det är verkligen hög tid att bestämma sig. Några är klara men det fattas fortfarande några...
Känner inte direkt för att köra riket runt med alla hästarna så jag försöker hitta hingstar som åtmindstonde finns i samma del av landet, inte jättelätt när det gäller ponnyhingstar...

I morgon är det skola som gäller hela dan, sen jobba natten. Undra när jag ska hinna sova?? Blir nog till att lägga sig samtidigt som flickorna ikväll:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2010-03-17 @ 20:57:09 URL: http://bouncys.blogg.se/

Ridponnyhingst? Då måste du iaf skänka en liiiiten tanke åt Lotus RP 131 ... tjusig grabb!!

KRAM! :)

Postat av: Tessan
2010-03-17 @ 22:08:20

Vissa är han fin, men han finns bara på FAI:( Tror inte min budget täcker det;)

Postat av: Helena
2010-03-18 @ 17:01:03 URL: http://helenawall.blogg.se/

Knabstrupper??Jag vet en..billig med tror jag..

Postat av: Ninni
2010-03-19 @ 08:38:32 URL: http://marklanda.blogg.se/

betäckt hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!