28 juni

Vilken dag! Började i antt med att jag inte kunde sova, hade ont i ryggen och magen och var kissenödig hela tiden. På morgonen hade värken tilltagit ordentligt och det känndes precis likadant som när jag fick opereras för ett tag sedan. Ringde ClV som även de blev oroliga, men de rekommenderade att VC skulle ta en titt först eftersom akuten var fullproppad. På VC gjordes ett ultraljud på magen men som tur var fanns inget där. Däremot visade det sig vara en ordentlig urinvägsinfektion som gått upp på njurarna. Så nu blir det ett par dagar med penicillin och så hoppas jag det ger med sig.

Barnen fick vara hemma från dagis idag eftersom jag stannade hemma från jobbet i natt. De har badat i poolen hela dan medans Fredrik har fixat med höet. I morgon ska det rullas ensilage och köras in en del av höet sen blir det förhoppningsvis en kväll hos Åsa med god mat och trevligt sällskap:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!